Πολιτική επιστροφών
Σε κάθε περίπτωση για αντικατάσταση προϊόντος ή αίτημα επιστροφής χρημάτων, θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν, εφόσον το αρχικό προϊόν βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε και με όλα τα πιστοποιητικά γνησιότητας που το συνόδευαν. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή καλύπτονται από τον πελάτη. Η αντικατάσταση μπορεί να γίνει μόνο στα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
– Πριν την αποστολή του προϊόντος επικοινωνώντας πρώτα μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου.
– Μετά την παραλαβή του προϊόντος, εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Διευκρινίζεται ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή χρημάτων πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορές και χωρίς να λείπουν τα αποδεικτικά που το συνόδευαν, εντός της αρχικής συσκευασίας του. Εφόσον επιστραφεί και ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα, τα χρήματά σας θα επιστραφούν σε 3-4 εργάσιμες ημέρες. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή καλύπτονται από τον πελάτη.
– Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται σε προϊόντα που αποτελούν μέρος ειδικών προωθητικών ενεργειών όπως π.χ. Black Friday.
– Σε παραγγελίες κάτω των 50€ επιστρέφεται μόνο η καθαρή αξία του προϊόντος και όχι τα όποια έξοδα αποστολής και αντικαταβολής έχουνε πληρωθεί.
– Αλλαγές δεν γίνονται στους φακούς επαφής.
– Αλλαγές δεν γίνονται στους φακούς οράσεως που έχουν ήδη τοποθετηθεί σύμφωνα με την παραγγελία σας στο σκελετό που επιλέξατε.
– Αλλαγές δεν γίνονται σε προϊόντα που έχουν γίνει παραγγελία στην κατασκευάστρια εταιρεία από τον πελάτη.
– Ακύρωση και επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο στα άμεσα διαθέσιμα προιόντα.
Ένα προϊόν που θα επιστραφεί ως ελαττωματικό:
α) Σε περίπτωση που είναι όντως ελαττωματικό, αυτό αντικαθίσταται με το ίδιο χωρίς καμία επιβάρυνση
β) Σε περίπτωση που δεν είναι ελαττωματικό, τα έξοδα παραλαβής και αποστολής του προϊόντος καλύπτονται από τον πελάτη.
Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή. Σε περίπτωση αγοράς με αντικαταβολή απαιτείται να μας ενημερώσετε με ένα τραπεζικό λογαριασμό σας (ονοματεπώνυμο δικαιούχου, τράπεζα, ΙΒΑΝ λογαριασμού), ώστε να γίνει εκ μέρους μας η κατάθεση του ποσού. Δικαίωμα επιστροφής χρημάτων υπάρχει στους άμεσα διαθέσιμους κωδικούς του e-shop.